loading...
بزرگترین سایت چیزهای باحال و دانستنی
MOHAMMAD بازدید : 10 1391/08/14 نظرات (0)

عشق یـــعنی با وجود هـــــــزار دلیل برای رفتــن دنبال یـه بهـونه باشـی واسه مـونـدن …


اگــــــــــــــــــــه راستـــــــــــــــی مــــــــــردی, بـــاید دنبـــــــــــالـــــم بــــــگــــــردی........ :)))


همون لحظه ای که تو داری بهش بی توجهی میکنی ، یکی دیگه داره توجهش رو جلب میکنه ؛
چه بخواهی چه نخواهی
این قانون روابطه !


"بزرگترین نعمت اینه که اگه کسی پشت سرت حرف زد ، رفیقات با پشت دست بزنن تو دهنش !
نه اینکه بشینن و باهاش بخندن"


شما یادتون نمیاد قبلنا یه مشت زامبی تو مدرسه ها بود ساندویچ که می گرفتی می افتادن دنبالت ،
تنها راه خلاص شدن این بود که تف می کردی تو ساندویچ!


سیگار هم نشدم که ترک کردنم سخت باشد !


می دانی … !؟ به رویت نیاوردم … !

از همان زمانی که جای ” تو ” به ” من ” گفتی : ” شما “

فهمیدم

پای ” او ” در میان است …

یه شب بیا از این ورا گذر کن
دوباره این دلم رو دربدر کن
واسم این زندگی هر روز یه جوره
بیا و از گناه من حذر کن
آخه دلم هواتو کرده
...
یاد چشاتو کرده
راس میگی من مقصر
دل که گناه نکرده
دلم...
آخه دلم هواتو کرده
یاد چشاتو کرده
راس میگی من مقصر
دل که گناه نکرده

عطرها بی رحم ترین عناصر زمین اند بی آنکه بخواهی می برندت تا قعر خاطراتی که بـــرای فراموشیــشــان تــا پـــای غـــرور جنگیـــــدی!

ازتنها جمله ای بدم میومد بشنوم ازکوچیکی اینه ک همه مثل هم نیستند ..نه عزیزم وقتش ک بشه همه مثل هم میشن..:-|
برچسب ها جملات زیبا ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما برای این سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 123
  • کدهای اختصاصی

    mouse code

    كد ماوس

    


    ساعت فلش

    

    گالری عکس

    

    پیچک

    ابزار گوگل پلاس

    کد گوگل پلاس پیچک

    جمله تصادفی

    جمله تصادفی

    دريافت كد ستاره باران وبلاگ

    Digital Clock - Status Bar

    

    پیچک